2008-11-21 (Fri)

今日,我會去聖言先鋒搞o既學長學弟好友營,兩日一夜。有事o既話就打我手提,唔保證聽到。smile_tongue

好啦,我咁耐無打過 blog,所以喺「臨走」前講低少少嘢。smile_omg

  1. 電腦迷注意!以下新聞必看!
    Analog Clock 桌面系統列美觀易讀類比時鐘,在指針間掌握時間
    在XP/Vista中使用Windows 7裡的Aero Shake「視窗甩尾」特效
    UsernameCheck – 檢查你的帳號在各個網站被註冊的情形
    Google 購買戰鬥機!?
  2. 小學同學注意!我有嘢想搵你地,見字打我手機。
  3. 中學太多爛 GAG,我唔想打。想聽o既話,都係打我手機。

唯一遺憾o既係,我個手機號碼無得俾大家按號碼選擇收聽類別。smile_sad

如果有o既話,或者會好似下列所說:smile_wink

歡迎致電王文俊的電話號碼。請選擇以下類別。
按1字聽取電腦的最新消息,按2字聽取小學同學的消息,按3字聽取中學的爛 GAG,按4字直接找王文俊。

哈哈!我再想下啦!smile_teeth

2 thoughts on “2008-11-21 (Fri)

發表迴響

