2008-10-12 (Sun)

Sorry,我之前無時間寫 blog,我今日就打番哂前幾日o既嘢啦!

星期三好慘啊!我由朝早七點做到晚上十一點!

  • 小息不停影相做聖言先鋒o既活動
  • lunch time 跑番屋企拿羽毛球拍
  • 1:30 聖言先鋒組長 meeting
  • 放左學趕去曉光街打羽毛球,仲俾人打到死左,而且輸一球就要做 3 下掌上壓。
    我對住中一最勁嗰個,慘!=_="
  • 6:00 打完,仲要無車搭,結果用左 45 分鐘先返到去屋企
  • 仲要練琴
  • 食完飯仲做功課做到 11:00

昨日都 ok,同胡太去左上水風采中學參加活動,結果都無時間玩電腦,於是咪今日坐左喺度,打呢篇嘢。

p.s. 我下星期六應該搬屋,屋企四周空空如也,真係唔習慣!

2 thoughts on “2008-10-12 (Sun)

  1. 乜你戈日咁黑仔既?! =>
    你係咪10月18號搬屋呢?!
    係喇 !! 你要記住你12月生日要請埋我去你戈 b`day party 牙!!
    嗯..就當係..我地成班 fd 既聚会啦 !!

發表迴響

