2008-8-30 (Sat)

祝大家開學日快樂!(嘔 ~~~)smile_teeth

今日無乜嘢講,只係想講一樣嘢。

我搬屋o既事要無限期延期,直至另行通知大家。smile_cry(唔會逐個打俾你地 smile_tongue

想知點解自己問我啦!

P.S. 我 set 左 Fairy Tales 只係俾我啲朋友睇,如果您o既 email 無收到邀請信,或者您相睇o既話,就自己聯絡我啦!

One thought on “2008-8-30 (Sat)

  1. 好羨慕你地聽日就開學,我仲有四個禮拜(即九月二十九日)才開學!!!
     
    由幾個消息可以講比你知,不個聽日你都會知:
    1. 九月五日為聖言會創會紀念日,聖言仔放假一天
    2. 學校社工李植文(Nal) 將會離開聖言及德田明愛,新社工許德城(Zing) 明天正式上班
    3. 來年聖言會有三位新老師(兩女一男),還有多位新TA
    4. Father Valan,Mrs. Wong Yu Chun Wan,Miss Sou Ngar Wing,Mr Hui Hah Wai 將會離開聖言
    5. 王鳳儀老師將強勢回歸

發表迴響

