對於聖言先鋒的回覆 @ 2008-7-31

Re: 分組社區學習籌委會對王文俊同學的意見作出的回應(修訂本)分組社區學習籌委會對王文俊同學的意見作出的回應—補充資料

首先,好多謝謝子謙的快速回覆,非常感謝。
(講真,我無諗過要有人回覆。:P)

其實我唔知仲有無錯漏,因為我地都無去警署(監獄?)等等的地方,我只係將自己知道的東西寫出來。

謝子謙同學的答覆非常詳盡,我都可以接受答覆。

金華理髮廳 赤柱大街 144 號UG/F
生意興隆 赤柱大街 144 – 145號

但由於分組社區學習籌委會六名成員分別提出兩個解决方案:

1. 取消「赤柱」這個名字由來的問題

2. 同時接受金華理髮廳和生意興隆作為答案

可惜這兩個解决方案分別得到三名籌委會成員支持,故我們决定維持現有的評分準則,即只接受金華理髮廳作為答案,並且不接受生意興隆作為答案。

補充: 金華理髮廳和生意興隆是同時存在的。

雖然我仍不太明白,但以上答覆也算合理,多謝答覆,不作追究。^ ^

4 thoughts on “對於聖言先鋒的回覆 @ 2008-7-31

  1. 其實都係一個game。
    唔緊要啦。
    其實博物館都有1題係搵唔到ans。:P
    不過,都係個句,Whatever啦。
    不過其實我搵到金華理髮廳 ga! ^^

  2. Re: 梁健聰
    四組得你嗰組搵到金華理髮廳 ,連我自己都唔知金華理髮廳喺邊!!!
     
    至於博物館你話有一題揾唔到答案,請提出題號,以便跟進。

發表迴響

