2008-7-18 (Fri)

今日由 camp 回來,唔想就咁打,大家睇住我製作的地圖先,啲相陣間 send 上來。
(後加:有同學話條 link 唔掂,我仲測試緊。:P )

今次可以話係我覺得過得最開心嗰次,起碼鐘意的話去惠康買嘢飲。^ ^

仲聽到好多同學對老師的「意見」,科目包括英文、EPA、數學、IS or MOED 咁,去年就讀班別則有 1D、2B、2D(我)、2E 咁,大家都大慨知道啦!

遲啲打俾大家,send 條 link 俾你地。不過好肯定的是,我應該會加 password,防止嗰啲老師想報仇。(1D 個同學同我講)咁 password 就問過我先啦,如果我打左的話。

發表迴響

