2008-6-1 (Sun)

今日專心喺屋企做功課、溫書。

昨日好忙:

  • 11:00-2:15:在油塘港鐵站,返油基校友日。(其實返去「聽」佢地崇拜)
    本身個活動 10:00 開始,唔想咁早返。返到去,差唔多全部校工由校務處出來,革我地走!
    佢地話先到先得,好彩 call 到陳安兒來接我地,話蔡主任俾我地入去,我地先入得。
    校友坐 3A-3C 班房,每間坐左都唔夠一半,啲校工都算好嘢!
  • 3:00-4:00:羽毛球
  • 4:30-5:50:去睇城中駅 -- 我地間新屋。幾好架,遲啲 send 相俾你地睇!
  • 6:00-7:30:English Zone 英文班,接到陳卓賢,佢依然風趣幽默!

今日都唔駛講,去左間新屋繼續驗樓,再做功課。

講多句:

Samsung 啲感光好鬼差,新屋啲相差啲影唔到(晚上影),Canon 最好!^ ^

發表迴響

