2007-12-6 (Thu)

唔好意思,咁遲先打。

今日無嘢講,就講吓之前啲嘢啦!

我覺得生日嗰日,林綺雯有好重的「自閉」性格(陳偉俊話)。我形容為「現代的傳統式女仔觀念」。又現代又傳統,好難明?!

其實,有可能係歷史因素(小學傳緋聞,嗰隻呢!邊個同邊個?心知啦!),亦有可能係流行風氣,所以最驚人講呢啲嘢!佢一見到啲中學同學同我一齊,就叫我駛開佢地,要佢地走哂先肯上我屋企。

而佢唔合群,坐埋一邊睇書,就唔知點解啦!或者,唯一一個解釋就係,要係佢熟的女仔先啱  key 啦!

而「敗類率」… 都係留番下次講啦!Bye! 😛

One thought on “2007-12-6 (Thu)

發表迴響

