2007-10-12 (Fri) (Day 6)

梁健聰話佢好修。算啦!我唔好得你幾多。

今日又有英文默書,又有中文小測。噢…(雖然梁健聰嗰班今日有好似四五科默書)

我撞手撞腳,遇到血光之災。昨日撞到手;今日去游水,黃展恒在泳池摔倒,絆倒我一齊摔倒,流血啊!

跟住仲要返去聖言,去聖言先鋒 meeting。搞掂以為冇嘢做,打羽毛球 relax 吓,點知 6:00 走到匯景先記得 6:00 去彈琴,又趕番屋企拿書再去。

成日都趕趕趕,好累啊!

2 thoughts on “2007-10-12 (Fri) (Day 6)

  1. 我昨日0時30分,才踏入家門口,因為要傑少開會。
    我仲要band
    都要聖言先鋒 meeting
    今日就樂理考試
    祝我好運吧
    (雖然已經累到死咗)

發表迴響

