2007-9-10 (Mon)

今日唔使返學(聖言會創會紀念日),真係好。

講番上個禮拜,我同陳偉俊最後都做咗班長,而張皓然就做咗環境班長。

跟住就開始籌備選出班會成員的工作。劉 sir 唔想煩(基本上佢冇煩過,請看 2007-9-4 (Tue) 第二行),一口氣湊齊 8 個職位俾想做班會的 8 個同學,包括 2 個收回條、1 個主席、1 個總務、2 個財政……(咁鬼多,真係似「湊夠佢」多過似「真係有用」!

而我上星期四仲忙到 4 點幾先食飯,因為放咗學之後突然要去影相(佢話我地下堂體育堂去游水,影唔到相,不過我地下次再下次的體育堂先去游水喎!),跟住有位老師冇簽到 Daily Record 又要我追,仲要去搵胡太傾 Climate Project,再去 Choir 一個鐘。

唉…  =_=

發表迴響

