2007-6-29 (Fri)

我今日玩足成日!

我今日約左同學喺油塘地鐵站 10 點鐘。不出所料,卓冠耀遲到了。

然後,我地回去舊校,見到老師主任,佢仲好似以前咁,一樣那搞笑。另外,仲見到殷老師,不過我地都傾咗唔係幾耐 ( 一個小息度 ),因為她們倆接著都冇空堂。玩咗好耐之後,喺 12 點 29 分 ( 放學前 1 分鐘!) 走人。

跟住我地去咗 APM 食 lunch,食完後,( 我第一次 ) 上左 11 樓,並影貼紙相,仲玩嗰個類似雙打對對踫的東西。佢地仲喺卡拉 ok 出面唱無聲的《溏心風暴》,好無奈!

跟住去左九龍灣,仲去埋劉少聰屋企玩 PS2,5 點 45 分先走,因為佢要學羽毛球。玩得好開心!

感想:發覺卓冠耀好鬼死串嘴,( 中學毛病… ) 超 o 嘴!

P.S. 明日會陸續 send 相片和影片 ( 影片網站請按這裡 ) 上來,放心!今日俾大家睇嚇貼紙相先。

發表迴響

